o nas

IDG Poland - marketing dla dostawców technologii

IDG Poland - marketing dla dostawców technologii

IDG Poland od ponad 25 lat wspiera dostawców technologii teleinformatycznych poprzez kompleksowe działania zwiększające sprzedaż i umożliwiające budowanie długoterminowych relacji biznesowych B2B i B2C. Główna aktywność firmy koncentruje się m.in. na organizacji konferencji technologicznych, rekrutacji uczestników na eventy, organizacji e-seminariów i e-debat, badaniach eksperckich, content i e-mail marketingu.

IDG Poland oferuje rozwiązania marketingowe pozwalające dotrzeć do prawie 20 tysięcy prezesów oraz członków zarządów decydujących o zakupie technologii oraz ponad 100 tysięcy dyrektorów i specjalistów IT mających wpływ na wybór konkretnych rozwiązań i dostawców.
IDG Poland to również uznane międzynarodowe marki: Computerworld, CEO, CIO, PC World, idg.pl, cxo.pl oraz Internet Standard zapewniające precyzyjne dotarcie do właściwych osób poprzez różnorodne platformy komunikacji – witryny internetowe, media społecznościowe, czasopisma, raporty tematyczne, konferencje, spotkania biznesowe i produkcje video.

Szerokie portfolio usług – od content marketingu, przez lead generation po spotkania indywidualne - pozwala zbudować dotarcie do grupy docelowej na każdym etapie procesu sprzedaży rozwiązań technologicznych.

International Data Group Poland S.A. to polski oddział największej na świecie międzynarodowej grupy medialnej specjalizującej się w obszarze technologii teleinformatycznych docierającej do odbiorców w prawie 100 krajach na sześciu kontynentach.