Badania

Pogłębiona informacja i wartościowa treść

Programy badawcze realizowane przez IDG to narzędzia marketingowe pozwalające realizować różnorodne cele. Po pierwsze to szansa na dokładne poznanie potrzeb swoich potencjalnych klientów – ich obaw, punktu widzenia, problemów biznesowych czy celów zarówno w ujęciu długo-, jak i krótkoterminowym. To także możliwość stworzenia niezwykle wartościowej treści – raportu z badania zrealizowanego na precyzyjnie dobranej grupie docelowej.

Rynek rozwiązań technologicznych podlega szybkim zmianom, wciąż pojawiają się nowe usługi i produkty. Nadążanie za zmianami stanowi coraz większe wyzwanie zarówno dla konsumentów jak i dostawców rozwiązań. Dlatego kontakt z użytkownikami, rozpoznanie sytuacji, w jakiej znajduje się rynek, oraz zrozumienie potrzeb potencjalnych klientów jest tak ważne.

Poniżej prezentujemy gotowe scenariusze badań umożliwiające dostosowanie działań to Państwa oczekiwań, celów i potrzeb:

  • Badanie Market Pulse jest podstawą do stworzenia unikalnej i wartościowej treści oraz wygenerowania bardzo wysokiej jakości leadów. Tematyka badania może być dowolna, nakierowana na wybrane zagadnienie technologiczne, opcjonalnie zawężone do wybranego sektora rynku.
  • Badanie Quick Research umożliwia przebadanie wybranego segmentu rynku. Jest podstawą wartościowego materiału merytorycznego oraz wysokokwalifikowanych leadów.
  • Wywiad pogłębiony to możliwość stworzenia unikalnego materiału redakcyjnego na podstawie wywiadów z liderami rynku, osobami opiniotwórczymi. Materiał powstaje we współpracy z redakcją „CEO Magazyn Top Menedżerów” lub „Computeroworld”.
  • Sonda TechPulse – angażujący program zasięgowy pozwalający dotrzeć do tysięcy odbiorców, przykuć ich uwagę i zebrać ciekawe informacje.

Badanie audIT

Skorzystaj z naszego narzędzia i buduj przewagi konkurencyjne na rynku pracy specjalistów IT. Badanie magazynu „Computerworld” przeprowadzane we współpracy z ośrodkiem badawczym Kantar TNS ma na celu określenie poziomu zaangażowania i satysfakcji pracowników IT w Państwa firmie.

Badanie audIT to nie tylko prestiż wynikający z możliwości zdobycia statuetki i tytułu Najlepszego pracodawcy IT w Polsce. To także wyczerpująca i rzetelna analiza poziomu zaangażowania oraz satysfakcji pracowników IT w organizacji.

audIT jest skierowany do firm, które mają rozbudowane struktury IT, są na etapie poszukiwania odpowiednich osób do swoich zespołów IT, chcą uzyskać szczegółowe informacje na temat warunków pracy wewnątrz swojej organizacji i porównać się z innymi uczestnikami badania.

Dowiedz się więcej na temat badania audIT www.computerworld.pl/audit/

Zaufajcie nam tak jak: