Badania

Pogłębiona informacja i wartościowa treść

Programy badawcze realizowane przez IDG to narzędzia marketingowe pozwalające realizować różnorodne cele. Po pierwsze to szansa na dokładniejsze poznanie potencjalnych klientów: wyzwań z jakimi się mierzą, ich potrzeb oraz planów. To także możliwość stworzenia wartościowej treści. Materiały powstałe w oparciu o wyniki badań należą do najwyżej cenionych przez odbiorców. Wreszcie, badanie jest doskonałym narzędziem generowania wartościowych leadów.

Rynek rozwiązań technologicznych podlega szybkim zmianom, wciąż pojawiają się nowe usługi i produkty. Nadążanie za zmianami stanowi coraz większe wyzwanie zarówno dla konsumentów jak i dostawców rozwiązań. Dlatego kontakt z użytkownikami, rozpoznanie sytuacji, w jakiej znajduje się rynek, oraz zrozumienie potrzeb potencjalnych klientów jest tak ważne.

Poniżej prezentujemy gotowe scenariusze badań umożliwiające dostosowanie działań to Państwa oczekiwań, celów i potrzeb:

  • Badanie Market Pulse jest podstawą do stworzenia unikalnej i wartościowej treści oraz wygenerowania bardzo wysokiej jakości leadów. Tematyka badania może być dowolna, nakierowana na wybrane zagadnienie technologiczne, opcjonalnie zawężone do wybranego sektora rynku.
  • Badanie Quick Research umożliwia przebadanie wybranego segmentu rynku. Jest podstawą wartościowego materiału merytorycznego oraz wysokokwalifikowanych leadów.
  • Wywiad pogłębiony to możliwość stworzenia unikalnego materiału redakcyjnego na podstawie wywiadów z liderami rynku, osobami opiniotwórczymi. Materiał powstaje we współpracy z redakcją „CEO Magazyn Top Menedżerów” lub „Computeroworld”.
  • Sonda TechPulse – angażujący program zasięgowy pozwalający dotrzeć do tysięcy odbiorców, przykuć ich uwagę i zebrać ciekawe informacje.

Badania redakcyjne Computerworld

Badania redakcyjne Computerworld to nowa formuła agregowania wiedzy na temat trendów technologicznych i ich przełożenia na strategie biznesowe polskich przedsiębiorstw i instytucji.

Zapraszamy do współpracy firmy technologiczne. Weź udział w tworzeniu zakresu merytorycznego badania, wzmocnij swoją markę eksperta, pozyskaj wartościowe i unikalne treści oraz wygeneruj leady.

Poznaj tematy zbliżających się badań


Badanie audIT

Skorzystaj z naszego narzędzia i buduj przewagi konkurencyjne na rynku pracy specjalistów IT. Badanie magazynu „Computerworld” przeprowadzane we współpracy z ośrodkiem badawczym Kantar TNS ma na celu określenie poziomu zaangażowania i satysfakcji pracowników IT w Państwa firmie.

Badanie audIT to nie tylko prestiż wynikający z możliwości zdobycia statuetki i tytułu Najlepszego pracodawcy IT w Polsce. To także wyczerpująca i rzetelna analiza poziomu zaangażowania oraz satysfakcji pracowników IT w organizacji.

Dowiedz się więcej na temat badania audIT www.computerworld.pl/audit/

Zaufajcie nam tak jak: