Content Marketing

Tworzenie treści to nasza pasja

Marketing treści to obecnie najszybciej rozwijający trend w metodach dotarcia do potencjalnych klientów. W największym skrócie, polega na stworzeniu strategii dotarcia do wszystkich osób uczestniczących w podejmowaniu decyzji zakupowej. Przygotowując tę strategię, bierzemy pod uwagę sposób konsumpcji mediów oraz dopasowanie właściwych formatów (tekst, grafika, inforgrafika, wideo).

Efekty wdrożenia content marketingu są widoczne na wielu płaszczyznach – od wzmocnienia rozpoznawalności i stworzenia wizerunku eksperta, przez znaczący wpływ na działania SEO i SEM, a kończąc na generowaniu leadów, czyli pozyskaniu kontaktów do potencjalnych klientów.

Potencjalni klienci najbardziej docenią przydatne treści specjalistyczne, chęć dzielenia się wiedzą i profesjonalną komunikację.

IDG realizuje działania content marketingowe w następujących obszarach:

  • przygotowanie strategii z wykorzystaniem ekspertów marketingu B2B,
  • egzekucja strategii z udziałem doświadczonych redaktorów, dziennikarzy i copywriterów, a także grafików i twórców materiałów wideo.

Content marketing możemy przeprowadzić na każdym etapie i w każdym zakresie. Począwszy od opracowania koncepcji, poprzez plan pojedynczej kampanii, tworzenie wysokiej jakości specjalistycznych lub branżowych treści, opracowanie graficzne materiałów, ich publikację idystrybucję, na promocji kończąc.

Content Marketing realizowany z IDG to:

  • gwarancja realizacji Twoich celów biznesowych, ponieważ posiadamy ogromne doświadczenie w realizacji takich projektów;
  • długofalowa poprawa efektywności Twoich działań marketingowych;
  • przygotowaniee wartościowych dla Twoich klientów materiałów, które już na zawsze staną się kapitałem Twojej firmy;
  • dotarcie do wyselekcjonowanych odbiorców, potencjalnych klientów, dzięki publikacji i promocji treści w mediach IDG wraz ze wsparciem nowoczesnymi technologiami marketingowymi;
  • współpraca z doświadczonym zespołem specjalistów;
  • możliwość rozbudowania programu o dodatkowe elementy, takie jak webinaria czy generowanie leadów;
  • kontakt z Twoją treścią w najbardziej zaufanym źródle informacji,
  • dotarcie z treścią również do osób, które są na początku procesu zakupowego.

Co możemy zrobić dla Twojego projektu?

  • Stworzyć strategię budowania treści.
  • Przygotować ocenę posiadanych przez Ciebie treści (content assess).
  • Opracować wysokiej jakości materiały merytoryczne, takie jak: whitepaper, studium przypadku, advertoriale.
  • Przygotować wydawnictwa specjalne: raporty, magazyny firmowe, katalogi.
  • Stworzyć własny content prasowy: artykuły informacyjne, edukacyjne i publicystyczne oraz wywiady i recenzje,
  • Wyprodukować nowoczesne materiały audio i wideo: wywiady, wideo case study, wideoprezentacje.
  • Prowadzić aktywności online, takie jak: przygotowaniee blogów specjalistycznych, aktywności w mediach społecznościowych, tworzenie i dystrybucja newsletterów.
  • Opracować i opublikować artykuły, advertoriale, wywiady, materiały natywne w magazynach oraz serwisach internetowych IDG.
  • Zrealizować projekt content marketingowy opracowany specjalnie dla Ciebie.

Zaufajcie nam tak jak: