Lead Generation

Mierzalne wsparcie sprzedaży

Mamy dzisiaj dla Ciebie 87 622 kontaktów
potencjalnych klientów decydujących o zakupie technologii

dane z dnia 22 stycznia 2018


IDG realizuje programy generowania leadów od ponad 20 lat. Wspieramy dostawców technologii w rozwoju ich biznesu, zasilamy działy sprzedaży naszych Partnerów kontaktami do ich potencjalnych klientów. Wciąż aktualizujemy techniki leadowe, korzystamy z dostępnych technologii i platform, stosujemy zarówno analitykę behawioralną jak i od lat budowane relacje z naszymi czytelnikami. Wszystko to po to, by dostarczać kontakty jak najbardziej trafne biznesowo, generujące dla naszych klientów realną sprzedaż.

Oferujemy pełen przekrój leadów, zróżnicowanych w zależności od etapu procesu zakupowego:

  • leady marketingowe, generowane na podstawie aktywności odbiorców oraz deklaracji zainteresowania,
  • leady kwalifikowane, w których kompetencje osób kontaktowych w danym zagadnieniu weryfikujemy telefonicznie,
  • program Targeted Account Lead Generation, w którego wyniku przekazujemy listy osób decyzyjnych w wybranych firmach,
  • leady BANT, czyli leady ze zdefiniowaną potrzebą, otwartym projektem zakupowym, horyzontem czasowym oraz wskazanymi osobami decyzyjnymi.

Projekty Lead Generation realizowane wspólnie z IDG Poland to:

  • wiarygodne kontakty pochodzące ze sprawdzonych źródeł (baza danych stworzona na podstawie serwisów „Computerworld” i „PC World”, konferencje technologiczne, szkolenia organizowane przez IDG Poland),
  • rzetelne dane (pozostajemy w ciągłym kontakcie z naszymi użytkownikami poprzez eSeminaria, konferencje czy szkolenia),
  • doświadczenie (działania związane z Lead Generation prowadzimy od 20 lat).

Zaufajcie nam tak jak: