Performance Marketing

Precyzyjna komunikacja z użytkownikiem

Nie czekamy biernie na naszych użytkowników, jesteśmy wszędzie tam, gdzie oni: na stronach IDG, w serwisach społecznościowych, tam gdzie dociera sieć reklamowa Google. O naszych użytkownikach wiemy nie tylko to, co czytają na naszych stronach. Komunikujemy się z nimi również poza nimi, wszędzie w internecie. Dołącz do naszej komunikacji ze swoim przekazem, nie bądź bierny.

Nowe narzędzia marketingowe zmieniły strategię działań komunikacyjnych. Obecnie najważniejszym wskaźnikiem kampanii jest nie zasięg, lecz jej precyzja. Liczy się dotarcie do osób, które są zainteresowane danymi produktami, w tych miejscach sieci, z jakich te osoby korzystają oraz w formacie w największym stopniu dla nich przyswajalnym. IDG, korzystając z analityki zachowania użytkowników swoich serwisów oraz zróżnicowanych kanałów komunikacji, realizuje kampanie generujące ruch na stronach naszych Partnerów. Wybieramy optymalne rozwiązania w zależności od dostępnych zasobów, celów oraz grupy docelowej.

Performace Marketing w wykonaniu IDG to:

  • eMailingi do wskazanej grupy docelowej (B2B oraz B2C),
  • tworzenie i emisja kampanii premium z wykorzystaniem nowoczesnych form reklamowych będących nośnikami treści o rozbudowanych funkcjonalnościach,
  • komunikacja i reklama w social mediach,
  • kampanie remarketingowe w sieciach Google Display Network oraz na Facebooku.

Baza danych IDG to:

  • 90 tysięcy kontaktów B2B do ekspertów IT oraz osób podejmujących decyzje zakupowe w zakresie technologii. Każdy rekord to konkretna osoba reprezentująca firmę lub instytucję, z określonym stanowiskiem. Dane są weryfikowane pod względem poprawności, komunikujemy się wyłącznie z osobami aktywnie korzystającymi z naszych serwisów.
  • Baza B2C to 60 000 adresów kontaktów należących do użytkowników serwisów IDG: computerworld.pl, pcworld.pl, internetstandard.pl.

Zaufajcie nam tak jak: