Content Marketing

Tworzenie treści to nasza pasja

Marketing treści to obecnie najszybciej rozwijający trend w metodach dotarcia do potencjalnych klientów. W największym skrócie, polega na stworzeniu strategii dotarcia do wszystkich osób uczestniczących w podejmowaniu decyzji zakupowej. Przygotowując tę strategię, bierzemy pod uwagę sposób konsumpcji mediów oraz dopasowanie właściwych formatów (tekst, grafika, inforgrafika, wideo).

Zobacz więcej

Lead Generation

Mierzalne wsparcie sprzedaży

IDG realizuje programy generowania leadów od ponad 20 lat. Wspieramy dostawców technologii w rozwoju ich biznesu, zasilamy działy sprzedaży naszych Partnerów kontaktami do ich potencjalnych klientów. Wciąż aktualizujemy techniki leadowe, korzystamy z dostępnych technologii i platform, stosujemy zarówno analitykę behawioralną jak i od lat budowane relacje z naszymi czytelnikami. Wszystko to po to, by dostarczać kontakty jak najbardziej trafne biznesowo, generujące dla naszych klientów realną sprzedaż.

Zobacz więcej

Performance Marketing

Precyzyjna komunikacja z użytkownikiem

Nie czekamy biernie na naszych użytkowników, jesteśmy wszędzie tam, gdzie oni: na stronach IDG, w serwisach społecznościowych, tam gdzie dociera sieć reklamowa Google. O naszych użytkownikach wiemy nie tylko to, co czytają na naszych stronach. Komunikujemy się z nimi również poza nimi, wszędzie w internecie. Dołącz do naszej komunikacji ze swoim przekazem, nie bądź bierny.

Zobacz więcej

Video

Live Video, webinaria, webcasty, wideomarketing

Od 10 lat realizujemy w IDG eSeminaria – webinary technologiczne tworzone we współpracy z naszymi Partnerami. Ogromne doświadczenie w tego typu projektach sprawia, że wiemy, jak efektywnie wykorzystywać komunikację wideo w celu budowania znajomości marki, edukacji rynku i przede wszystkim generowania leadów.

Zobacz więcej

Badania

Pogłębiona informacja i wartościowa treść

Programy badawcze realizowane przez IDG to narzędzia marketingowe pozwalające realizować różnorodne cele. Po pierwsze to szansa na dokładne poznanie potrzeb swoich potencjalnych klientów – ich obaw, punktu widzenia, problemów biznesowych czy celów zarówno w ujęciu długo-, jak i krótkoterminowym. To także możliwość stworzenia niezwykle wartościowej treści – raportu z badania zrealizowanego na precyzyjnie dobranej grupie docelowej.

Zobacz więcej

Strefa Wiedzy

Dzielimy się swoim doświadczeniem

Poznaj co my i nasi Partnerzy mają do powiedzenia na temat nowoczesnego marketingu, podziel się swoją opinią.

Zobacz więcej